Opis forum
A więc ten wątek jest po to by pomóc ci w zrozumieniu podras z rasy ludzi tzn. Alaras, Rewall, Samirrat, Sefil i Forgnar. Życze miłego czytania
ALARASIANIE:
Alarasianie są to mężni rycerze z terenu o nazwie Alaras są zdyscyplinowani wyćwiczeni i rozumni w porównaniu do orków to geniusze ale mniejsza o większość, przedstawie wam ich historie i kim są.
Alarasianie niegdyś byli w sojuszu z elfami co dawało im wielką władzę, jednak to się zmieniło po odejściu ich króla "Awenusa II" który umarł na zaraze. Gdy odszedł w zaświaty jego najmłodszy syn Resyliusz odziedziczył władze nad państwem nie był zbyt dobrym władcą, bo zerwał sojusz z elfami po czym wypowiedział im wojne słowami "Ludzie to jedyna nie spaczona rasa tych krain musimy wytępić inne plugastwa" po tych słowach władczyni elfów Terraine wysłała flotę składającą się z 40tyś elfich gwardzistów 560 złotej konnicy 10tyś elfów z długimi łukami ,a także 1 zielonego smoczego władcę niebos co w porównaniu do 35tyś Alarasian było niedopokonania. Elfy z łatwością zabijały zastępy Alarasian co nie wrużyło nic dobrego, gdy przebili się przez mur król Resyliusz nakazał odwrót lecz, gdy uciekał tajemnicza nieznana postać wbiła mu coś ostrego w szyje po czym uciekła w mrok lasów. Reszta Alarasian poddała się i elfy puściły ich wolno. Oto cała dawna historia Alarasian wyobrazić sobe, że tą rase zapoczątkował jakiś chłop ale mniejsza o wieszość czas przedstawić innym rasą Alarasian do zabicia. Oto oni:
Lekki zbrojny: Jest to lekkozbrojony Alarasian z dwuręczną bronią.
Ekwipunek: Lekka kolczuga z żelaza,hełm z żelaza, Dwuręczny miecz, Spodnie z twardej skóry dzika,żelazne nagolenniki.
Atrybuty: Siła:Mała Obrona:Mała Zręczność:Mała Wytrzymałość: Średnia
Czary/skille:blok
wady/zalety:Nie ma tarczy, słaby punkt nogi
Lekki kusznik: Jest to kusznik uwdziany w skóry.
Ekwipunek: skórzane buty,skórzane spodnie, kolczuga ze skóry i kusza małozasięgowa
Atrybuty: Siła:Średnia Obrona:Bardzo mała Zręczność:Średnia Wytrzymałość:Bardzo mała
czary/skille: walka na dystans
wady/zalety: niska siła ataku wręcz,słaby punkt każda część ciała
Srebrny konnik: Jest to ciężka konnica z tarcza i piką turniejową
Ekwipunek: tarcza ze stali, żelazny hełm, żelazna zbroja, żelazne nagollenniki i naramienniki, spodnie ze stali, pika turniejowa i rumak średnio wyćwiczony.
Atrybuty: Siła:Wysoka Obrona:Wysoka Zręczność:Niska Wytrzymałość:Średnia
czary/skille: uderzenie na dystans z piki ,blok tarczą, powalenie przeciwnika
wady/zalety: trudność ruchu, silne ataki, 0 słabych punktów
Saracen: Saracen z szablą i bardzo słabym ubraniem
Ekwipunek: Szabla z saraceńskiej stali, lekkie szaty, saraceński chełm, naszyjnik witalności
Atrybuty: Siła:Średnia Obrona:Bardzo mała Zręczność:bardzo wysoka wytrzymałość:Mała
czary/skille: śmiertelny cios
wady/zalety: szybka śmierć dla saracena,nie posiada bloku
Saraceński wódz: 2x szabla i średniej twardości zbroja
Ekwipunek: 2 szable z saraceńskiej stali, zboraj z saraceńskiej stali, nagolenniki z saracenskiej stali.
Atrybuty: Siła:Bardzo wysoka Obrona:Średnia Zręczność:Średnia Wytrzymałość:Średnia
czary/skille: rozpłatanie przeciwnika, blok i silny cios
wady/zalety:2 szable , zaawansowany wojownik
Saraceński procarz: Jest to saracen bez zadnej zbroi strzelający z procy na odległość
Ekwipunek: Wytrzymała proca, naszyjnik sprytu, łachmany
Atrybuty: Siła:Średnia Obrona:Bardzo mała Zręczność:wysoka Wytrzymałość:Bardzo mała
czary/skille: walka na dystans
wady/zalety: Trudność z celnością, bez bloku, słabe atrybuty i ekwipunek
To już chyba koniec jeśli chodzi o ludzi z tego terenu, ale moge wam powiedzieć co mniejwięcej można tam kupić otóż:
Zbroje:lekka żelazna zbroja, stalowa zbroja, skórzana zbroja, saraceńska zbroja, zbroja dla konia
Nagolenniki: stalowy nagolennik, saraceński nagolennik,srebrny nagolennik
Bronie: szabla, miecz dwóręczny, pika turniejowa, proca, kusza małozasięgowa
Buty: skórzane buty, metalowe buty
Spodnie: metalowe spodnie, skórzane spodnie
Naszyjniki: naszyjnik witalnosci, naszyjnik sprytu
Pierścienie:Pierścień Boga Arysa, Pierścień błogosławieństwa
Hełmy: żelazny hełm, saraceński hełm
SEFILIANIE
Sefilianie to chłopi jednak nie, aż tak zacofani niektórzy nawet rpzydziewają zbroje ale t owytłumacze w dalszej części objaśnienia teraz czas na historie oto ona:
Zaczęło się od grupki mieszczan uciekających z Alaras nie usłyszeli, że inni sie poddają dlategu uciekali doszli do całkem bujnych traw i postanowili założyć tam wioske udało im się ale było to trudne, ponieważ dręczyły ich wilki i częste najazdy ze strony innych ludzi. W końcu postanowili działać zaczęli produkować wyroby wojenne tzn. zbroje,bronie itp. W końcu zrobili ich na tyle, że udało się ubrać 30 chłopa. Gdy Rabusie z Rewall zaatakowali ich udało im się odeprzeć atak. Zaczęli swobodnie żyć. Hodowali coraz to lepsze gatunki zwierząt zaczeli żyć jak bogowie i dlatego dużo uciekinierów do nich dołączało. Lecz to sie zmieniło gdy w krainie zaczęły poajwiać się nowe niebezpieczne stworzenia, teraz muszą walczyć o przetrwanie.A oto oni:
Zwykły chłop: Chłop uwdziany w łachmany z widłami
Ekwipunek: Łachmany, żelazne widły, bochenek chleba
Atrybuty: Siła: Bardzo mała Obrona:Bardzo mała Zręczność:Średnia Wytrzymałość:Mała
Czary/skille: Przebicie, paraliż
wady/zalety: Słabe punkty, nie ma bloku, słabe atrybuty
Uzbrojony chłop: Chłop z jako takim opancerzeniem
Ekwipunek: lekka zbroja, lekkie spodnie, pika, skórzana czapka
Atrybuty: Siła: Mała Obrona:Średnia Zręczność:Mała Wytrzymalośc: Mała
Czary/skille: Uderzenie z dystansu
wady/zalety: Niskie atrybuty, nie ma bloku
Farmer: uwdziany w lekkie farmerskie ubrania posiadajacy kose
Ekwipunek: kosa, Farmerski kapelusz, farmerskie łachy, amulet dobrobytu
Atrybuty: Siła: Średnia Obrona:Bardzo mała Zręczność: Mała Wytrzymałość:Mała
Czary/skille: Atak wokuł własnej osi
wady/zalet: Słabe punkty, Niskie atrybuty, nie ma bloku
Już znacie przeciwników teraz czas przedstawić wam co można u nich kupić:
Zbroje: Łachmany, Farmerskie łachy, lekka zbroja
Nagolenniki: Nagolenniki z farmerskiej stali {brudnej}
Bronie: Kosa, pika, widły
Buty: Farmerskie buty
Spodnie:l ekkie spodnie, farmerskie spodnie
Naszyjniki: Naszyjnik dobrobytu
Pierścienie: Pierścień farmerskich umiejętności
Hełmy: Kapelusz farmera
SAFIRZY
Są to ludy bardzo religijne wręcz tylko religijne zamieszkujące miasto klasztorne w krainie Morning.A teraz to co tutaj wytłumacze inaczej historie tego ludzkiego ludu kapłańskiego.
Zaczeło sie od Kapłana Zefira i jego poddanych kapłanów wsyzscy poszli w stronę wschodu gdzie w puźniejszym czasie założyli kolonie zaczęli kształcić się w dziedzinie kultury, nauki, religi i walk bez użycia broni białej. Większość kapłanów poznała także tajniki różnych magi takich jak natura,światło,zepsucie czy demonologia. Kapanie powoli staczali się w strone ciemności i zła lecz zostali wytepieni przez magów światła i natury. Znowóż oni przyciągali do swego miejsca zamieszkania innych kapłanów z miast tj. Alaras i Forgnar. W końcu podrasa Safirów ułożyła sie i zostali jedną z wiekszych ras kapłąńskich na świecie morningwar. A teraz przejdźmy do rzeczy ich ludzie to:
Kapłan światła: Ubrany w szaty kapłańskie mag światła
Ekwipunek: Szaty kapłańskie koloru białego [błogosławieństwo], Laska Krasendarska
Atrybuty: Siła: Mała Obrona:Mała Zręczność:Średnia Wytrzymałość:Średnia
Czary/skille: Błogosławieństwo, świeta tarcza, oślepienie
wady/zalety: Posługuje się czarami, nie ma bloku, słabe atrybuty
Kapłan natury:Kapłan uwdziany w szate kapłańska z laską
Ekwipunek: Szata kapłańska zielonego koloru "dzicz",Laska uzalatchów
Atrybuty: Siła:Mała Obrona:Bardzo duża Zręczność:Bardzo mała Wytrzymałość:Mała
Czary/skille: Przyzwanie Dziczy, Ciernie, Transformacja w wilka
wady/zalety: Używa czarów, nie ma bloku, silna obrona[UWAGA !]
Splugawiony kapłan: Przywdziewa zakrwawioną szatę posiada laske nekromancji
Ekwipunek: Zakrawawiona szata kapłana, Laska nekromancji itara
Atrybuty: Siła:Średnia Obrona:Bardzo Mała Zręczność:Wysoka Wytrzymałość:Mała
Czary/skille: Zaraza, Wezwanie umarłych, Nisza
wady/zalety: Używa czarów, nie ma bloku, silne czary
Mistrz magi: kapłan przywdziewający szate przodków i laske boskości
Ekwipunek: Szata przodków, Laska bogów, naszyjknik wytrzymałości przodka
Atrybuty: Siła:Wysoka Obrona:Bardzo wysoka Zreczność:Wysoka Wytrzymałość:
Czary/skille: Wszystkie kapłańskie czary, Nie ma bloku ,Bardzo wysokie atrybuty [UWAGA !]
wady/zalet: Używa czarów, nie ma bloku, Bardzo silne czary
I to na tyle z jednostek teraz czas napełnić troche bazarek:
Zbroje:Biała szata ,zielona Szata, zakrwawiona szata, szata przodków
Nagolenniki:-----
Bronie:Laska boskości, laska Krasendarska, laska nekromancji, laska uzalathów
Buty:----
Spodnie:----
Naszyjniki:Naszyjnik zniszczenia,naszyjnik wytrzymałości, amulet bogów
Pierścienie:Pierścien uzulathów, Pierścień zarazy, pierścień antymagiczny
Hełmy:------
REWALLIANIE
Ich historia :]
Jest to słynny w całym morning naród żyjąc z zabijania zlodziejstwa a, także z grabierzy, dzięki temu pokonują lek przed śmiercią siedzący w każdym człowieku. *ugh....* po tych słowach zginął jeden ze złodzieji, wszyscy bacznie obserwowali egzekucję kiedy nagle jeden zobaczył możliwości jakie mogą osiągnąć napadając w grupach, zjednoczył szajki w Alaras i odeszli z miasta. Gdy znaleźli dobry teren na obozowisko założyli je i zaczęli napadać na pobliskie wioski, karawany i bogaczy. Ich przywódcą stał się "Razziel Krwisty'', ponieważ to on stworzył obóz. Teraz sieją spustoszenie w pobliskich wioskach, szerzżą postrach u bogaczy i dają dawkę adrenaliny przejeżdżającym tam karawaną.
Ok wystarczy historii czas przedstwić tych którzy sie niczego nie boją [szczególnie śmierci]:
Żezimieszek:Zwykły złodziej okradający głupich ludzi
Ekwipunek: Podarte spodnie, kaptur nocy, podarta koszula, sztylet, skórzane buty
Atrybuty: Siła:Mała Obrona:Bardzo mała Zręczność:Wysoka Wytrzymałosć:Bardzo mała
Czary/skille: Złodziejstwo
wady/zalety: Nie ma bloku, gdy zostanie wykryty ma słabsze atrybuty
Złodziej: Przywdziany w płaszcz nocy
Ekwipunek: Czarne spodnie, skórzane buty, płaszcz nocy, pierścień skrycia
Atrybuty: Siła:Wysoka Obrona:Wysoka Zręcznośc: Wysoka Wytrzymałość:Bardzo mała
Czary/skille: Zakrycie mroku, złodziejstwo
wady/zalety: nie ma bloku, gdy zostanie wykryty ma słabsze atrybuty, wysokie atrybuty
Rozpruwacz: Morderca z bardzo wysokim IQ
Ekwipunek: Płaszcz krwi, krwawy saraj, , pierścień krwi, buty szybkości, zatrute sztylety
Atrybuty: Siła:Gigantyczna Obrona:Mała Zręcznośc:Średnia Wytrzymałośc: Bardzo mała
Czary/skille: Rozprucie, żądza krwi, morderstwo
wady/zalety: nie ma bloku, bardzo silny
Skrytobujca: Zabójca, który wykonuje zlecenia od wodza klanu.
Ekwipunek: sztylet, płaszcz nocy, skórzane buty, skórzane spodnie, pierścień krwi
Atrybuty: Siła:Wysoka Obrona:Mała Zręczność:Wysoka Wytrzymałość :Średnia
Czary/skile: Zakrycie mroku, morderstwo
wady/zalety: nie ma bloku, gdy zostanie wykryty ma słabsze atrybuty, wysokie atrybuty
Wódz Krwi: Jest to przywódca złodzieji
Ekwipunek: nóż krwi, płaszcz nocy, skórzane buty, krwawy saraj, pierścień krwi, kaptur nocy
Atrybuty: Siła:Wysoka Obrona:Wysoka Zręczność:Gigantyczna Wytrzymałość:Średnia
Czary/skille: Zakrycie mroku, żądza krwi, morderstwo, podcięcie gardła
wady/zalety: Gdy zostanie wykryty ma słabsze atrybuty, wysokie atrybuty
Ok jednostki są teraz rzeczy z bazarku ;]
Zbroje: Płaszcz nocy, płaszcz krwi, podarta koszula
Nagolenniki:-----
Bronie: Nóż krwi, sztylet, zatruty sztylet
Buty: Skórzane buty, buty szybkości,
Spodnie: Krwawy saraj, czarne spodnie, skórzane spodnie, podarte spodnie
Naszyjniki:------
Pierścienie: Pierścień krwi, pierścień skrycia
Hełmy: Kaptur nocy
FORGNARIANIE
Hmmmmmmm....... a oto ich historia:
Jest to jeden z trzonów Alaras, tu akurat mieszczą się Fornarianie wyćwiczeni wojownicy, są silni jak tur. Zaczeło się od tego, że straż królewska miała dość łatwych pracy i całodniowego pilnowania króla chcięli zasmakować świata pujść na wojne, ćwiczyć się w walce. W koncu stało się bunt straży królewskiej, król nie chcąc spełnić ich wymagań wydalił ich z królestwa. Oni zaś zaczęli przemieżać bezdroża, równiny, góry, aż w końcu trafili na skrawek terenu odpowiadający im. Ośedlili się tam budując drewniane chat, pole treningowe i basztę na której stali. wiekszość z nich chodziła na polowania by wyżywić całą podrase. Gdy ich tzw. skrawek terenu się rozrusł zaczęli toczyć walki z różnymi innymi rasami jak np. orkami. Teraz ich królestwo jest potężne i ma zaawansowanych lub mistrzowskich rekrutów.
Hehe a teraz ich rekruci :
Zawodowy kusznik: Jest to człowiek z podrasy Forgnar walczący kuszą długodystansową
Ekwipunek: Kusza długodystansowa, żelazna kolczuga, hełm kusznika, skórzane spodnie, skórzane buty
Atrybuty: Siła:Bardzo wysoka Obrona:Średnia Zręczność:Wysoka Wytrzymałość:Średnia
Czary/skille: Przebicie
wady/zalety: słaba siła w walce wręcz, brak bloku
Mistrz morgenszterna: człowiek mocno opancerzony posiadający morgensztern
Ekwipunek: Morgensztern, Stalowa zbroja, Stalowe nagolenniki, stalowe buty, hełm forgnar, Tarcza trójkątna
Atrybuty: Siła:Wysoka Obrona:Bardzo wysoka Zręczność:Bardzo niska Wytrzymałość:Bardzo wysoka
Czary/skille: Roztrzaskanie kości, blok
wady/zalet: Posiada blok, problem z poruszaniem się, wysokie atrybuty
Złoty konnik: Jest to dużo bardziej wyćwiczony srebrny konnik
Ekwipunek:Złote nagolenniki, złoty hełm dusz, złota zbroja dusz, złoty saraj, Rofogon [wieżchowiec bojowy], Złoty miecz dwuręczny
Atrybuty: Siła:Bardzo wysoka Obrona:Bardzo wysoka Zręczność:Wysoka Wytrzymałość:Wysoka
Czary/skille: Szarża
wady/zalet: Wysokie atrybuty, jazda konna, atak na dystans
Halabardzista: Rycerz posiadający halabarde
Ekwipunek: Halabarda, Srebrna zbroja, srebrne nagolenniki, srebrny hełm Forgnar, srebrny saraj, pierścień dusz
Atrybuty: Siła:Wysoka obrona:Bardzo wysoka Zręczność:Niska Wytrzymałość:Średnia
Czary/skille: Posiada blok, ciecie okręgowe
wady/zalety: Atak na dystans, Wysokie atrybuty
A teraz bazar:
Zbroje: Żelazna kolczuga, złota zbroja dusz, srebrna zbroja, stalowa zbroja
Nagolenniki: Złote nagolenniki, srebrne nagolenniki, stalowe nagolenniki
Bronie: Kusza długodystansowa, halabarda, morgensztern, złoty miecz dwuręczny
Buty: Skórzane buty, stalowe buty
Spodnie: Stalowe spodnie, skórzane spodnie, srebrny saraj, złoty saraj
Naszyjniki:-----
Pierścienie:-----
Hełmy: Srebrny hełm dusz, złoty hełm, hełm forgnar, hełm kusznika
{w przebudowie}
Ostatnio edytowany przez RipperPL (2008-10-07 17:16:25)
Offline